Zákaznická podpora:+420312313800podpora@surtep.cz

Vše o nákupu

Všeobecné obchodní podmínky

Tyto všeobecné obchodní podmínky (“Podmínky”) společnosti SURTEP, s.r.o, se sídlem Švermova 1368, 266 01 Beroun, IČ: 25785923, zapsané v obchodním rejstříku, vedeného Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 70095e-mail podpora@surtep.cz telefonní číslo +420 312 313 800, („My” nebo „Prodávající”) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů („Občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti Vás, jakožto kupujících, a Nás, jakožto prodávajících, vzniklá v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy („Smlouva“) uzavřené prostřednictvím E-shopu na webových stránkách /.

Všechny informace o zpracování Vašich osobních údajů jsou obsaženy v Zásadách zpracování osobních údajů, která naleznete zde /vse-o-nakupu-2/vseobecne-obchodni-podminky/.

Ustanovení těchto Podmínek jsou nedílnou součástí Smlouvy. Smlouva a Podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Znění Podmínek můžeme jednostranně měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění Podmínek.

Jak jistě víte, tak komunikujeme primárně na dálku. Proto i pro naši Smlouvu platí, že jsou použity prostředky komunikace na dálku, které umožňují, abychom se spolu dohodli bez současné fyzické přítomnosti Nás a Vás, a Smlouva je tak uzavřena distančním způsobem v prostředí E-shopu, a to prostřednictvím rozhraní webové stránky („webové rozhraní E-shopu“).

Pokud některá část Podmínek odporuje tomu, co jsme si společně schválili v rámci procesu Vašeho nákupu na Našem E-shopu, bude mít tato konkrétní dohoda před Podmínkami přednost.

  1. NĚKTERÉ DEFINICE
    1. Cena je finanční částka, kterou budete hradit za Zboží;
    2. Cena za dopravu je finanční částka, kterou budete hradit za doručení Zboží, a to včetně ceny za jeho zabalení;
    3. Celková cena je součet Ceny a Ceny za dopravu;
    4. DPH je daň z přidané hodnoty dle platných právních předpisů; 
    5. Faktura je daňový doklad vystavený v souladu se zákonem o dani z přidané hodnoty na Celkovou cenu;
    6. Objednávka je Váš závazný návrh na uzavření Smlouvy o koupi Zboží s Námi;
    7. Uživatelský účet je účet zřízený na základě Vámi sdělených údajů, jež umožňuje uchování zadaných údajů a uchovávání historie objednaného Zboží a uzavřených Smluv;
    8. Vy jste osoba nakupující na Našem E-shopu, právními předpisy označovaná jako kupující;
    9. Zboží je vše, co můžete nakoupit na E-shopu. 

  2. Obecná ustanovení a poučení 
    1. Koupě Zboží je možná jen přes webové rozhraní E-shopu.
    2. Při nákupu Zboží je Vaše povinnost poskytnout Nám všechny informace správně a pravdivě. Informace, které jste Nám poskytli v Objednávce budeme tedy považovat za správné a pravdivé. 
    3. Na našem E-shopu také poskytujeme přístup k hodnocení Zboží provedenému jinými spotřebiteli. Autenticitu takových recenzí zajišťujeme a kontrolujeme tím, že propojujeme hodnocení s konkrétními objednávkami, tudíž v interním systému u každého hodnocení vidíme i propojené ID objednávky, a tak jsme schopni ověřit a prokázat, že recenze pochází od reálného spotřebitele.

  3. UZAVŘENÍ SMLOUVY
    1. Informace o nakupovaném Zboží (na E-shopu označujete Zboží, o jehož nákup máte zájem, tlačítkem „Vložit do košíku“);
    2. Informace o Ceně, Ceně za dopravu, způsobu platby Celkové ceny a požadovaném způsobu doručení Zboží; tyto informace budou zadány v rámci tvorby Objednávky v rámci uživatelského prostředí E-shopu, přičemž informace o Ceně, Ceně za dopravu a Celkové ceně budou uvedeny automaticky na základě Vámi zvoleného Zboží, způsobu jeho doručení a platby;
    3. Své identifikační a kontaktní údaje sloužící k tomu, abychom mohli doručit Zboží, zejména tedy jméno, příjmení, doručovací adresu, telefonní číslo a e-mailovou adresu.
      1. Smlouvu s Námi je možné uzavřít pouze v českém jazyce.
      2. Smlouva je uzavírána na dálku prostřednictvím E-shopu, přičemž náklady na použití komunikačních prostředků na dálku hradíte Vy. Tyto náklady se však nijak neliší od základní sazby, kterou hradíte za používání těchto prostředků (tedy zejména za přístup k internetu), žádné další náklady účtované Námi tedy nad rámec Celkové ceny nemusíte očekávat. Odesláním Objednávky souhlasíte s tím, že prostředky komunikace na dálku využíváme. 
      3. K tomu, abychom mohli Smlouvu uzavřít, je třeba, abyste na E-shopu vytvořili Objednávku. V tomto návrhu musí být uvedeny následující údaje:
    4. V průběhu tvorby Objednávky může až do doby jejího dokončení údaje měnit a kontrolovat. Po provedení kontroly prostřednictvím stisku tlačítka „Objednat s povinností platby“ Objednávku dokončíte. Před stiskem tlačítka musíte ale ještě potvrdit Vaše seznámení se a souhlas s těmito Podmínkami, v opačném případě nebude možné Objednávku dokončit. K potvrzení a souhlasu slouží zatrhávací políčko. Po stisku tlačítka „Objednat s povinností platby“ budou všechny vyplněné informace odeslány přímo Nám. 
    5. Vaši Objednávku Vám v co nejkratší době poté, kdy Nám bude doručena, potvrdíme zprávou odeslanou na Vaši e-mailovou adresu zadanou v Objednávce. Součástí potvrzení bude shrnutí Objednávky a tyto Podmínky formou přílohy e-mailové zprávy. Podmínky ve znění účinném ke dni Objednávky, tj. ve znění přiloženém jako příloha potvrzující e-mailové zprávy, tvoří nedílnou součást Smlouvy. Potvrzením Objednávky dochází k uzavření Smlouvy mezi Námi a Vámi.
    6. Mohou nastat i případy, kdy Vám nebudeme moci Objednávku potvrdit. Jedná se zejména o situace, kdy Zboží není dostupné nebo případy, kdy objednáte větší počet kusů Zboží, než kolik je z naší strany umožněno. Informaci o maximálním počtu Zboží Vám však vždy v rámci E-shopu předem poskytneme a neměla by pro Vás být tedy překvapivá. V případě, že nastane jakýkoli důvod, pro který nemůžeme Objednávku potvrdit, budeme Vás kontaktovat a zašleme Vám nabídku na uzavření Smlouvy v pozměněné podobě oproti Objednávce. Smlouva je v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy Naši nabídku potvrdíte. 
    7. V případě, že v rámci E-shopu nebo v Objednávce bude uvedena zjevně chybná Cena, nejsme povinni Vám Zboží za tuto Cenu dodat ani v případě, kdy jste obdrželi potvrzení Objednávky, a tedy došlo k uzavření Smlouvy. V takové situaci Vás budeme bezodkladně kontaktovat a zašleme Vám nabídku na uzavření nové Smlouvy v pozměněné podobě oproti Objednávce. Nová Smlouva je v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy Naši nabídku potvrdíte. Za zjevnou chybu v Ceně se považuje například situace, kdy Cena neodpovídá obvyklé ceně u jiných prodejců nebo chybí či přebývá cifra.
    8. V případě, kdy dojde k uzavření Smlouvy, Vám vzniká závazek k zaplacení Celkové ceny.
    9. V případě, že máte zřízen Uživatelský účet, můžete učinit Objednávku jeho prostřednictvím. I v takovém případě máte ale povinnost zkontrolovat správnost, pravdivost a úplnost předvyplněných údajů. Způsob tvorby Objednávky je však totožný, jako v případě kupujícího bez Uživatelského účtu, výhodou však je, že není třeba opakovaně vyplňovat Vaše identifikační údaje.
    10. V některých případech umožňujeme na nákup Zboží využít slevu. Pro poskytnutí slevy je třeba, abyste v rámci návrhu Objednávky vyplnili údaje o této slevě do předem určeného pole. Pokud tak učiníte, bude Vám Zboží poskytnuto se slevou.

  4. Uživatelský účet
    1. Na základě Vaší registrace v rámci E-shopu můžete přistupovat do svého Uživatelského účtu. 
    2. Při registraci Uživatelského účtu je Vaše povinnost uvést správně a pravdivě všechny zadávané údaje a v případě změny je aktualizovat. 
    3. Přístup k Uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Ohledně těchto přístupových údajů je Vaší povinností zachovávat mlčenlivost a nikomu tyto údaje neposkytovat. V případě, že dojde k jejich zneužití, neneseme za to žádnou odpovědnost. 
    4. Uživatelský účet je osobní, a nejste tedy oprávněni umožnit jeho využívání třetím osobám.
    5. Váš Uživatelský účet můžeme zrušit, a to zejména v případě, když jej více, než 2 roky (24 měsíců) nevyužíváte, či v případě, kdy porušíte své povinnosti dle Smlouvy.
    6. Uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení.

  5. CENOVÉ A PLATEBNÍ PODMÍNKY, VÝHRADA VLASTNICKÉHO PRÁVA
    1. Cena je vždy uvedena v rámci E-shopu, v návrhu Objednávky a samozřejmě ve Smlouvě. V případě rozporu mezi Cenou uvedenou u Zboží v rámci E-shopu a Cenou uvedenou v návrhu Objednávky se uplatní Cena uvedená v návrhu Objednávky, která bude vždy totožná s cenou ve Smlouvě. V rámci návrhu Objednávky je též uvedena Cena za dopravu, případně podmínky, kdy je doprava zdarma. 
    2. Celková cena je uvedena včetně DPH včetně veškerých poplatků stanovených zákonem. 
    3. Platbu Celkové ceny po Vás budeme požadovat po uzavření Smlouvy a před předáním Zboží. Úhradu Celkové ceny můžete provést následujícími způsoby:
      1. Kartou online. V takovém případě probíhá platba přes platební bránu GoPay, přičemž platba se řídí podmínkami této platební brány, které jsou dostupné na adrese: https://help.gopay.com/cs/tema/cenik-a-obchodni-podminky.
      2. V případě platby kartou online je Celková cena splatná do 3 pracovních dnů.
      3. Dobírkou. V takovém případě dojde k platbě při doručení Zboží oproti předání Zboží. V případě platby dobírkou je Celková cena splatná při převzetí Zboží.
      4. Hotově při osobním odběru. Hotově lze hradit Zboží v případě převzetí v Naší partnerské provozovně. V případě platby hotově při osobním odběru je Celková cena splatná při převzetí Zboží.
    4. Cena je vždy uvedena v rámci E-shopu, v návrhu Objednávky a samozřejmě ve Smlouvě. V případě rozporu mezi Cenou uvedenou u Zboží v rámci E-shopu a Cenou uvedenou v návrhu Objednávky se uplatní Cena uvedená v návrhu Objednávky, která bude vždy totožná s cenou ve Smlouvě. V rámci návrhu Objednávky je též uvedena Cena za dopravu, případně podmínky, kdy je doprava zdarma. 
    5. Faktura bude vystavena v elektronické podobě po uhrazení Celkové ceny a bude zaslána na Vaši e-mailovou adresu. Faktura bude též fyzicky přiložena ke Zboží a dostupná v Uživatelském úču.
    6. Vlastnické právo ke Zboží na Vás přechází až poté, co zaplatíte Celkovou cenu a Zboží převezmete. V případě platby bankovním převodem je Celková cena zaplacena připsáním na Náš účet, v ostatních případech je zaplacena v okamžik provedení platby.

  6. DORUČENÍ ZBOŽÍ, PŘECHOD NEBEZPEČÍ ŠKODY NA VĚCI
    1. Zboží Vám bude doručeno nejpozději do 7 dní způsobem dle Vaší volby, přičemž můžete vybírat z následujících možností:
      1. Osobní odběr na našem výdejním místě Škroupova 854, 266 01 Beroun;
      2. Osobní odběr na výdejních místech společností Zásilkovna, WeDo, GLS a Balíkovna;
      3. Doručení prostřednictvím dopravních společností Česká pošta, GLS, WeDo, ;
    2. Zboží je možné doručit pouze v rámci České a Slovenské republiky.
    3. Doba doručení Zboží vždy závisí na jeho dostupnosti a na zvoleném způsobu doručení a platby. Předpokládaná doba doručení Zboží Vám bude sdělena v potvrzení Objednávky. Doba uvedená v těchto Podmínkách je pouze orientační a může se lišit od skutečné doby dodání. V případě osobního odběru na provozovně Vás vždy o možnosti vyzvednutí Zboží budeme informovat prostřednictvím e-mailu či telefonicky. 
    4. Po převzetí Zboží od dopravce je Vaše povinnost zkontrolovat neporušenost obalu Zboží a v případě jakýchkoli závad tuto skutečnost neprodleně oznámit dopravci a Nám. V případě, že došlo k závadě na obalu, která svědčí o neoprávněné manipulaci a vstupu do zásilky, není Vaší povinností Zboží od dopravce převzít. 
    5. V případě, kdy porušíte svoji povinnost převzít Zboží, s výjimkou případů dle čl. 6.4 Podmínek, nemá to za následek porušení Naší povinnosti Vám Zboží doručit. Zároveň to, že Zboží nepřevezmete, není odstoupení od Smlouvy mezi Námi a Vámi. Nám ale v takovém případě vzniká právo od Smlouvy odstoupit z důvodu Vašeho podstatného porušení Smlouvy, případně Zboží uskladnit, za což nám od Vás náleží úplata. Pokud se rozhodneme odstoupit od Smlouvy, je odstoupení účinné v den, kdy Vám toto odstoupení doručíme. Odstoupení od Smlouvy nemá vliv na nárok na uhrazení Ceny za dopravu, případně na nárok na náhradu škody, pokud vznikla.
    6. Pokud je z důvodů vzniklých na Vaší straně Zboží doručováno opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo ve Smlouvě dohodnuto, je Vaší povinností nahradit Nám náklady s tímto opakovaným doručením spojené. Platební údaje pro zaplacení těchto nákladů Vám zašleme na Vaši e-mailovou adresu uvedenou ve Smlouvě a jsou splatné 14 dnů od doručení e-mailu.
    7. Nebezpeční škody na Zboží na Vás přechází v okamžiku, kdy ho převezmete. V případě, kdy Zboží nepřevezmete, s výjimkou případů dle čl. 6.4 Podmínek, na Vás nebezpečí škody na Zboží přechází v okamžiku, kdy jste měli možnost ho převzít, ale z důvodů na Vaší straně k převzetí nedošlo. Přechod nebezpečí škody na Zboží pro Vás znamená, že od tohoto okamžiku nesete veškeré důsledky spojené se ztrátou, zničením, poškozením či jakýmkoli znehodnocením Zboží.
    8. V případě, že Zboží nebylo v E-shopu uvedeno jako skladem a byla uvedena orientační doba dostupnosti Vás budeme vždy informovat v případě:
      1. mimořádného výpadku výroby Zboží, přičemž Vám vždy sdělíme novou očekávanou dobu dostupnosti nebo informace o tom, že nebude možné Zboží dodat;
      2. prodlení s dodáním Zboží od Našeho dodavatele, přičemž Vám vždy sdělíme novou očekávanou dobu dodání.

  7. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ
    1. Zaručujeme, že v době přechodu nebezpečí škody na Zboží podle čl. 6.7 Podmínek je Zboží bez vad, zejména pak, že Zboží:
      1. odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem;
      2. je vhodné k účelu, pro který ho požadujete a s nímž souhlasíme;
      3. je dodáno s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití, včetně návodu k montáži nebo instalaci;
      4. je vhodné k účelu, k němuž se Zboží tohoto druhu obvykle používá;
      5. množstvím, jakostí a dalšími vlastnostmi, včetně životnosti, funkčnosti, kompatibility a bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem Zboží téhož druhu, které můžete rozumně očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení učiněná námi nebo jinou osobou v témže smluvním řetězci, zejména reklamou nebo označením; 
      6. je dodáno s příslušenstvím, včetně obalu, návodu k montáži a jiných pokynů k použití, které můžete rozumně očekávat; a 
      7. odpovídá jakostí nebo provedením vzorku nebo předloze, které Vám byly poskytnuty před uzavřením smlouvy.
    2. Práva a povinnosti ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174b Občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).
    3. V případě, že bude mít Zboží vadu, tedy zejména pokud nebude splněna některá z podmínek dle čl. 7.1, můžete Nám takovou vadu oznámit a uplatnit práva z vadného plnění (tedy Zboží reklamovat) zasláním e-mailu či dopisu na Naše adresy uvedené u Našich identifikačních údajů. Pro reklamaci můžete využít také vzorový formulář poskytovaný z Naší strany, který tvoří přílohu č. 1 Podmínek. V uplatnění práva z vadného plnění je třeba zvolit, jak chcete vadu vyřešit, přičemž tuto volbu nemůžete následně bez Našeho souhlasu změnit. Reklamaci vyřídíme v souladu s Vámi uplatněným právem z vadného plnění. 
    4. Má-li Zboží vadu, máte následující práva:
      1. na odstranění vady dodáním nového Zboží bez vady, nebo dodáním chybějící části Zboží; nebo
      2. na odstranění vady opravou Zboží,

    ledaže by byl zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo ve srovnání s druhým způsobem nepřiměřeně nákladný, což se posoudí zejména s ohledem na význam vady, hodnotu, kterou by Zboží mělo bez vady, a to, zda může být druhým způsobem vada odstraněna bez značných obtíží pro vás.

      1. Jsme oprávněni odmítnout vadu odstranit, je-li to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by Zboží mělo bez vady.
      2. Dále máte právo na:
        1. přiměřenou slevu z Ceny; nebo
        2. odstoupení od Smlouvy,

    jestliže:

        1. odmítneme vadu odstranit nebo ji neodstraníme v souladu s právními předpisy; 
        2. se vada projeví opakovaně, 
        3. je vada podstatným porušením Smlouvy; nebo 
        4. je z našeho prohlášení nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro Vás.
      1. Právo na odstoupení od Smlouvy nenáleží v případě, je-li vada Zboží nevýznamná.
      2. Právo na odstoupení od Smlouvy nenáleží v případě, jedná-li se o zakázkovou výrobu.
      3. V případě, že jste si vadu na Zboží způsobili sami, práva z vadného plnění Vám nenáleží.
      4. Vadou Zboží není opotřebení Zboží způsobené jeho obvyklým užíváním nebo u použitého Zboží opotřebení odpovídající míře jeho předchozího používání.
      5. Při uplatnění reklamace Vám vystavíme písemné potvrzení, ve kterém bude uvedeno: 
        1. datum, kdy jste reklamaci uplatnili; 
        2. co je obsahem reklamace; 
        3. jaký způsob vyřízení reklamace požadujete;
        4. Vaše kontaktní údaje pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace.
      6. Nedohodneme-li se na delší lhůtě, do 30 dnů od obdržení reklamace odstraníme vady a poskytneme Vám informaci o vyřízení reklamace na uvedené kontaktní údaje. Pokud tato lhůta marně uplyne, můžete odstoupit od Smlouvy nebo požadovat přiměřenou slevu.
      7. O vyřízení reklamace Vás budeme informovat e-mailem a vydáme Vám potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace. Pokud je reklamace oprávněná, náleží Vám náhrada účelně vynaložených nákladů. Tyto náklady jste povinni prokázat, např. účtenkami či potvrzeními o ceně za dopravu. V případě, že došlo k odstranění vady dodáním nového Zboží, je Vaší povinností Nám původní Zboží vrátit, náklady na toto vrácení však hradíme My.
      8. V případě, že jste podnikateli, je Vaší povinností oznámit a vytknout vadu bez zbytečného odkladu poté, co jste ji mohli zjistit, nejpozději však do tří dnů od převzetí Zboží.
      9. V případě, že jste spotřebitel, máte právo uplatit práva z vadného plnění u vady, která se vyskytne u spotřebního Zboží ve lhůtě 24 měsíců od převzetí Zboží. 

    1. odstoupení od smlouvy
      1. K odstoupení od Smlouvy, tedy k ukončení smluvního vztahu mezi Námi a Vámi od jeho počátku, může dojít z důvodů a způsoby uvedenými v tomto článku, případně v dalších ustanoveních Podmínek, ve kterých je možnost odstoupení výslovně uvedena.
      2. Právo na odstoupení od Smlouvy nenáleží v případě, jedná-li se o zakázkovou výrobu.
      3. V případě, že jste spotřebitel, tedy osoba kupující Zboží mimo rámec své podnikatelské činnosti, máte v souladu s ustanovením §1829 občanského zákoníku právo odstoupit od Smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne uzavření Smlouvy, resp. pokud se jedná o koupi zboží, pak do čtrnácti dnů od jeho převzetí. V případě, že jsme uzavřeli Smlouvu, jejímž předmětem je několik kusů Zboží nebo dodání několika částí Zboží, začíná tato lhůta běžet až dnem dodání posledního kusu nebo části Zboží, a v případě, že jsme uzavřeli Smlouvu, na základě které Vám budeme Zboží dodávat pravidelně a opakovaně, začíná běžet dnem dodání první dodávky. 
      4. Od Smlouvy můžete odstoupit jakýmkoliv prokazatelným způsobem (zejména zasláním e-mailu nebo dopisu na Naše adresy uvedené u Našich identifikačních údajů). Pro odstoupení můžete využít také vzorový formulář poskytovaný z Naší strany, který tvoří přílohu č. 1 Podmínek.
      5. Ani jako spotřebitel však nemůžete od Smlouvy odstoupit v případech, kdy je předmětem Smlouvy plnění uvedené v § 1837 Občanského zákoníku.
      6. Lhůta k odstoupení dle čl. 8.2 Podmínek se považuje za zachovanou, pokud Nám v jejím průběhu odešlete oznámení, že od Smlouvy odstupujete.
      7. V případě odstoupení od Smlouvy dle čl. 8.2 Podmínek jste povinní Nám Zboží zaslat do 14 dnů od odstoupení a nesete náklady spojené s navrácením zboží k Nám. Vy máte naopak nárok na to, abychom Vám vrátili Cenu za dopravu, avšak pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání Zboží, který jsme pro dodání Zboží nabízeli. V případě odstoupení z důvodu, že My porušíme uzavřenou Smlouvu, hradíme i náklady spojené s navrácením zboží k Nám, ovšem opět pouze do výše Ceny za dopravu ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání Zboží, který jsme při dodání Zboží nabízeli.
      8. V případě odstoupení od Smlouvy Vám bude Cena vrácena do 14 dnů ode dne účinnosti odstoupení na účet, ze kterého byla připsána, případně na účet zvolený odstoupení od Smlouvy. Částka však nebude vrácena dříve, než Zboží obdržíme, nebo Nám prokážete, že došlo k jeho zaslání zpět Nám. Zboží Nám prosím vracejte čisté, pokud možno včetně originálního obalu.
      9. V případě odstoupení od Smlouvy dle čl. 8.2 Podmínek Nám však odpovídáte za snížení hodnoty Zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné k tomu, abyste se seznámili s povahou, vlastnostmi a funkčností Zboží, tj. způsobem, jakým byste se se Zbožím seznamovali v kamenné prodejně. V případě, že jsme Vám ještě nevrátili Cenu, jsme oprávněni pohledávku z titulu nákladů započíst na Vaši pohledávku na vrácení Ceny.
      10. My jsme oprávněni odstoupit od Smlouvy kdykoliv před tím, než Vám dodáme Zboží, pokud existují objektivní důvody, proč není možné Zboží dodat (zejména důvody na straně třetích osob nebo důvody spočívající v povaze Zboží), a to i před uplynutím doby uvedené v čl. 6.1 Podmínek. Můžeme také od Smlouvy odstoupit, pokud je zjevné, že jste uvedli v Objednávce záměrně nesprávné informace. V případě, že nakupujete zboží v rámci své podnikatelské činnosti, tedy jako podnikatel, jsme oprávněni od Smlouvy odstoupit kdykoli, i bez udání důvodu.

    2. Řešení sporů se spotřebiteli
      1. Nejsme ve vztahu ke kupujícím vázáni žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) Občanského zákoníku.
      2. Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťujeme prostřednictvím elektronické adresy podpora@cemtrumio.cz. Informaci o vyřízení stížnosti zašleme na elektronickou adresu kupujícího.
      3. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím, který je spotřebitelem, z kupní smlouvy uzavřené elektronickými prostředky.
      4. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

    3. Závěrečná ustanovení
      1. Pokud Náš a Váš právní vztah obsahuje mezinárodní prvek (tedy například budeme zasílat zboží mimo území České republiky), bude se vztah vždy řídit právem České republiky. Pokud jste však spotřebitelé, nejsou tímto ujednáním dotčena Vaše práva plynoucí z právních předpisů.
      2. Veškerou písemnou korespondenci si s Vámi budeme doručovat elektronickou poštou. Naše e-mailová adresa je uvedena u Našich identifikačních údajů. My budeme doručovat korespondenci na Vaši e-mailovou adresu uvedenou ve Smlouvě, v Uživatelském účtu nebo přes kterou jste nás kontaktovali.
      3. Smlouvu je možné měnit pouze na základě naší písemné dohody. My jsme však oprávněni změnit a doplnit tyto Podmínky, tato změna se však nedotkne již uzavřených Smluv, ale pouze Smluv, které budou uzavřeny po účinnosti této změny. Informace o změně Vám zašleme na Vaši e-mailovou adresu nejméně 14 dní před účinností této změny. Pokud od Vás do 14 dnů od zaslání informace o změně neobdržíme výpověď uzavřené Smlouvy na pravidelné a opakované dodávky Zboží, stávají se nové podmínky součástí naší Smlouvy a uplatní se na další dodávku Zboží následující po účinnosti změny. Výpovědní doba v případě, že výpověď podáte, činí 2 měsíce.
      4. V případě vyšší moci nebo událostí, které nelze předvídat (přírodní katastrofa, pandemie, provozní poruchy, výpadky subdodavatelů apod.), neneseme odpovědnost za škodu způsobenou v důsledku nebo souvislosti s případy vyšší moci, a pokud stav vyšší moci trvá po dobu delší než 10 dnů, máme My i Vy právo od Smlouvy odstoupit.
      5. Přílohou Podmínek je vzorový formulář pro reklamaci a vzorový formulář pro odstoupení od Smlouvy.
      6. Smlouva včetně Podmínek je archivována v elektronické podobě u Nás, ale není Vám přístupná. Vždy však tyto Podmínky a potvrzení Objednávky se shrnutím Objednávky obdržíte e-mailem a budete tedy mít vždy přístup ke Smlouvě i bez Naší součinnosti. Doporučujeme vždy potvrzení Objednávky a Podmínky uložit.
      7. Tyto Podmínky nabývají účinnosti 1 října .2023.

    Příloha číslo 1: reklamacni-list-vratkovy-formular-centrumio_1

    Podmínky ochrany osobních údajů

    Provozujeme e-shop na webových stránkách www.surtep.cz, jehož vlastníkem je SURTEP, s.r.o., IČ: 25785923, zapsané v obchodním rejstříku, vedeného Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 70095

    Pro poskytování prodeje zboží a provoz našich webových stránek zpracováváme některé osobní údaje.

    Zpracování osobních údajů upravuje zejména nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických sobo v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) („GDPR“)

    1. Zpracování osobních údajů
    2. Zpracování osobních údajů v případě použití kontaktního formuláře

    Pokud poptáváte naše produkty a služby, budeme pracovat s vašimi kontaktními údaji, které nám sdělíte, hlavně prostřednictvím poptávkového formuláře. Jsou to: Jméno, příjmení, email a informace o výrobku, který vybíráte včetně jeho vlastností.

    Z jakého důvodu?

    Kontaktujeme vás přes ně pro další domluvu ohledně zboží.

    Na základě jakého právního důvodu?

    Jedná se o zpracování na základě čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR – jednání o smlouvě, resp. provedení opatření před uzavřením smlouvy na vaši žádost.

    Jak dlouho budeme osobní údaje zpracovávat?

    Pokud nenavážeme další spolupráci, vaše data budeme zpracovávat nejdéle 30 dnů od naší poslední komunikace. 

    Zpracování osobních údajů v případě nákupu

    Pokud u nás nakoupíte, budeme pracovat s údaji, které nám vyplníte. Jsou to hlavně fakturační údaje: jméno, příjmení, adresa, email a telefon.

    Z jakého důvodu?

    Osobní údaje potřebujeme zpracovat, abychom splnili naši smlouvu – dodali vám naše zboží. Přes kontaktní údaje s vámi budeme také komunikovat ohledně stavu vaší objednávky, případně ohledně reklamací nebo vašich dotazů. 

    Osobní údaje budeme dále zpracovávat pro splnění našich povinností, které nám plynou ze zákona (hlavně pro účetní a daňové účely, případně pro vyřízení reklamací a jiné).

    Na základě jakého právního důvodu osobní údaje zpracováváme?

    Jedná se o zpracování na základě čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR – plnění smlouvy a čl. 6 odst. 1 písm. c) GDPR – plnění naší právní povinnosti.

    Jak dlouho budeme osobní údaje zpracovávat?

    Po dobu plnění naší služby a poté 10 let od posledního poskytnutí takové služby nebo dodání zboží.

    Newslettery (obchodní sdělení)

    Pokud jste nakupující zákazník a nezakázali jste nám to při nákupu, použijeme vaši e-mailovou adresu pro rozesílku našich novinek.

    Na základě jakého právního důvodu?

    Umožňuje nám to ust. § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, pokud jste nám to při nákupu nezakázali.

    Jak dlouho budeme osobní údaje zpracovávat?

    10 let od vašeho posledního nákupu. Z rozesílky se můžete kdykoliv odhlásit prostřednictvím e-mailu nebo nás kontaktujte na e-mailu: podpora@surtep.cz

    Kdo se k datům dostane?

    Vaše data zůstanou u nás. Přesto pro nás pracují některé společnosti nebo jiné osoby, které se k datům dostanou proto, že nám pomáhají s chodem našeho e-shopu. Jsou to:

    • provozovatel e-shopové platformy Shoptet (společnost Shoptet a.s., se sídlem Dvořeckého 628/8, Břevnov, 169 00, Praha 6, IČ 289 35 675, společnost je zapsaná u Městského soudu v Praze, oddíl B vložka 25 395)
    • napojení a komunikace s přepravními společnostmi - Balíkobot: https://www.balikobot.cz/zasady-ochrany-osobnich-udaju/
    • poskytovatel e-mailingové služby (Ecomail.cz)
    • pokud bude vyžadováno ověření věku - Adulto: https://adulto.cz/podminky-prodeje/

    Osobní údaje zpracováváme pouze na území Evropské unie.

    Co byste dál měli vědět

    V naší společnosti nemáme jmenovaného pověřence pro ochranu osobních údajů.

    V naší společnosti nedochází k rozhodování na základě automatického zpracování či profilování.

    Pokud byste měli k osobním údajům otázky, kontaktujte nás na e-mailové adrese podpora@surtep.cz nebo zavolejte na tel. č. +420 312 313 800

    Vaše práva v souvislosti se zpracováním osobních údajů

    Nařízení GDPR vám dává mimo jiné právo obrátit se na nás a chtít informace, jaké vaše osobní údaje zpracováváme, vyžádat si u nás přístup k těmto údajům a nechat je aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování, můžete požadovat kopii zpracovávaných osobních údajů, požadovat po nás v určitých situacích výmaz osobních údajů a v určitých případech máte právo na jejich přenositelnost. Proti zpracování na základě oprávněného zájmu lze vznést námitku. 

    Pokud si myslíte, že s daty nenakládáme správně, máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů, případně se se svými nároky obrátit na soud.

    Tyto podmínky jsou účinné od 1. října 2023.

    Cookies

    Co jsou cookies?

    Cookies jsou malé textové soubory, které do Vašeho počítače, mobilního telefonu nebo tabletu ukládá internetový prohlížeč na žádost webových stránek, které si prohlížíte. Tyto soubory obsahují některé informace z předchozích Vašich návštěv daných webových stránek. Osoba uživatele není na základě těchto informací identifikovatelná.

    Používané soubory cookies na našich webových stránkách rozdělujeme na dva základní typy. Krátkodobé, které se používají pouze dočasně a zůstávají uloženy ve Vašem zařízení pouze do té doby, než prohlížeč zavřete, a dlouhodobé, které zůstávají uloženy ve Vašem zařízení déle.

    K čemu soubory cookies využíváme?

    Náš internetový obchod je používá pro zajištění své základní i pokročilé funkcionality, ke zvýšení Vašeho komfortu, k analýze provozu a návštěvnosti, reklamním a remarketingovým aktivitám, v rámci kterých nám pomáhají s lepším cílením našich reklamních kampaní. Některé soubory cookies vytvořené užitím našich stránek mohou být zpřístupněné třetím stranám.

    Jaké systémy a služby třetích stran používáme?

    Souhlas s používáním cookies

    Užíváním webových stránek našeho internetového obchodu souhlasíte s používáním a ukládáním souborů cookies. K odvolání uděleného souhlasu využijte technické prostředky (nastavení) Vašeho prohlížeče, kde můžete soubory cookies smazat. Ukládání souborů cookies z našich stránek můžete v nastavení prohlížeče také trvale zakázat a jak je uvedeno výše, již uložené soubory cookies můžete tamtéž ze svého zařízení zcela odstranit. V nastavení Vašeho prohlížeče je také možné zakázat ukládání souborů cookies třetích stran, jejichž služby uvedené výše využíváme.

    Jak použití souborů cookies zakázat?

    Cookies lze upravit či zakázat v patičce e-shopu kliknutím na: Upravit nastavení cookies.

    Informace o tom, jak upravit nastavení souborů cookies, najdete v příslušné části nápovědy Vašeho zařízení či prohlížeče. Příklady nastavení u nejužívanějších prohlížečů jsme pro Vás připravili zde:

    Další informace ke cookies

    Více informací o souborech cookies naleznete na adrese https://www.aboutcookies.org (v angličtině) a také https://support.microsoft.com/gp/cookies/cs.
    Informace, jak společnost Google a její partneři využívají soubory cookies v reklamě, získáte na adrese https://www.google.com/intl/cs/policies/technologies/ads/ a detailní informace, které typy souborů cookies společnost Google a její partneři využívají, naleznete na adrese https://www.google.com/intl/cs/policies/technologies/types/.

    Doprava a platba

    Nakupování na Centrumio.cz je rychlé, snadné a bezpečné. Níže naleznete přehled možností dopravy a plateb, které nabízíme, abychom uspokojili potřeby našich zákazníků.

    PLATBA

    1.PLATBA PŘES PLATEBNÍ BRÁNU
     

    Platbu provedete přes platební bránu Comgate, kterou provozuje společnost Comgate, a.s. Více informací zde. Úhradu lze provést těmito způsoby:

    • Platební kartou

      Platba kartou je nejpoužívanější platební metodou. Platební brána Comgate podporuje karty Visa, Visa Electron, Mastercard a Maestro a také platby Apple Pay a Google Pay, při nichž zákazník platí kartou uloženou v Peněžence Apple/Google. Více informací zde.

    • Bankovní převody
      • Platba v mobilní aplikaci - Více informací zde.
      • Online bankovní převod - Více informací zde.
      • PSD2 platba - Více informací zde.

    2.PLATBA DOBÍRKOU

    Z bezpečnostních důvodů vám doporučujeme využít platbu kartou předem, aby mohlo převzetí vašeho balíčku proběhnout co nejrychleji.

    Při platbě dobírkou zaplatíte za nákup přepravci při převzetí zboží v hotovosti, nebo platební kartou.

    ZPŮSOBY DOPRAVY
    logo-balikovna

    Nejlevnější řešení přepravy Vaší objednávky z našeho e-shopu. Balík s Vaší objednávkou si můžete vyzvednout obvykle druhý den na jednom ze specializovaných výdejních míst Balíkovna po celé ČR. K vyzvednutí není nutný doklad totožnosti, stačí Vám kód pro vyzvednutí zásilky (obdržíte v avízu o vyzvednutí) a jméno.

    Maximální hmotnost balíku je 20kg.

     

    Logo-Balik-Do-ruky

    Vaše objednávka bude doručena přímo do Vašich rukou na Vámi určenou adresu, a to již následující pracovní den.
    Email s odkazem na sledování zásilky obdržíte v den podání a v den doručení obdržíte Email a SMS s termínem doručení.

    Maximální hmotnost balíku je 30 kg.

     

    Logo-Balik-Do-ruky

    Vaše objednávka bude doručena přímo do Vašich rukou na Vámi určenou adresu, a to již následující pracovní den.
    Email s odkazem na sledování zásilky obdržíte v den podání a v den doručení obdržíte Email a SMS s termínem doručení.

    Maximální hmotnost balíku je 31,5 kg.

     

    Logo-Balik-Do-ruky

    Vaše objednávka bude doručena přímo na výdejní místo či boxu na Vámi určenou adresu, a to již následující pracovní den.
    Email s odkazem na sledování zásilky obdržíte v den podání a v den doručení obdržíte Email a SMS s termínem doručení.

    Maximální hmotnost balíku je 31,5 kg.

     

    GLS

    Vaší objednávku Vám doručí řidič kuryrní služny GLS přímo do Vašich rukou na Vámi určenou adresu a to již následující pracovní den. Email s odkazem na sledování zásilky obdržíte v okamžik předání zásilky kurýrní službě. Druhý den v den doručení obdržíte Email a SMS s přesnějším časem doručení.

    Maximální hmotnost balíku je 31,5 kg.

     

    Zasilkovna

    Zásilkovna je síť výdejních míst v ČR a na Slovensku, ve kterých si můžete vyzvednout Vaší objednávku z našeho eshopu obvykle již druhý den po objednání. Svoz zásilek probíhá každý pracovní den, bohužel ale většinou již kolem 11té hodiny, proto odpolední objednávky s toto formou dopravy jsou expedovány až další pracovní den.Výdejní místa Zásilkovny se neustále rozšiřují. Všechny tyto provozovny můžete najít na adrese www.zasilkovna.cz.

    Maximální hmotnost balíku je 10 kg.

     

     

     

    slovenska_posta_logo

    Vaši objednávku od nás přebere společnost Zásilkovna, která následně předá zásilku s Vaší objednávkou Slovenské poště. Slovenská pošta bohužel negarantuje termíny dodání, nicméně u všech balíkových služeb uvádí termíny dodání D+2 až D+3. Svoz zásilek probíhá každý pracovní den, bohužel ale většinou již kolem 11té hodiny, proto odpolední objednávky s toto formou dopravy jsou expedovány až další pracovní den.

    Maximální hmotnost balíku je 10 kg.

    Dodací lhůta

    • Dodací lhůty se mohou lišit podle zvoleného způsobu dopravy a skladové dostupnosti zboží. Očekávanou dobu doručení najdete u každého produktu na naší webové stránce.

    Pokud máte jakékoliv dotazy ohledně dopravy a platby, neváhejte nás kontaktovat. Těšíme se na vaše objednávky a přejeme příjemné nakupování na surtep.cz!

    Reklamace

    REKLAMACE / VRÁCENÍ ZBOŽÍ

     

    V případě, že si přejete zboží reklamovat, nebo si přejete odstoupit od kupní smlouvy ve 14ti denní lhůtě, řiďte se prosím instrukcemi na této stránce.

    Předem upozorňujeme, že z důvodu urychlení procesu neumožňujeme výměnu zboží! Máte-li zájem o výměnu zboží - vytvořte si prosím objednávku novou a původní zboží vraťte zpět.

    Vytiskněte si tento Reklamační list/vratkový formulář a vyplněný ho zašlete společně se zbožím.
    Pokud nemáte možnost tisku, postačí zaslat se zbožím průvodní dopis.

    Zboží můžete vrátit zpět zdarma pomocí vratkového kódu přepravní služby Zásilkovna. Tento vratkový kód stačí nadiktovat
    na kterékoliv pobočce/výdejně společnosti Zásilkovna. Zásilka nesmí přesáhnout 10kg.

    Kód: 97934693

    Pokud nemáte možnost zaslat zboží zpět pomocí Zásilkovny, můžete využít služeb České Pošty, nebo jiného dopravce na vlastní náklady.

    Surtep s.r.o.
    Škroupova 854
    26601 Beroun


    Na vyřízení reklamace máme ze zákona 30dní od převzetí balíčku. V případě odstoupení od smlouvy máme povinnost Vám vrátit peníze na Váš bankovní účet do 14 dnů. Všechny požadavky se snažíme řešit v co nejkratším čase.
    Reklamační formulář
    Pokud nebude postupováno v souladu s informacemi uvedenými výše, může se stát, že váš požadavek nebude zpracován.
    Ověření věku

    Adulto - Ověření věku

    Často kladené otázky

    Proč je třeba ověřit můj věk?

    Povinnost ověřit věk zákazníka při prodeji vybraného zboží ukládá e-shopům zákon.

    Věk zákazníka je nutné ověřit při prodeji zboží: alkohol, tabákové výrobky, dýmky, doutníky, elektronické cigarety, nikotinové výrobky, vape, cigarety i bez obsahu nikotinu, bylinné výrobky ke kouření CBD, HHC, potřeby ke kouření vč. filtrů, papírků, drtiček apod. dále pak pyrotechnika, erotické pomůcky a další zboží.

    Přestože se vám může zdát ověření věku zbytečné, jedná se o ochranu nezletilých, kteří se často k nákupům zakázaného zboží vydávají právě do e-shopů.

    Pokud jednou ověříte svůj věk, bude výsledek vašeho ověření anonymizovaně uložen s unikátním řetězcem HASH vytvořeným z vámi zadaného emailu a telefonního čísla v objednávce e-shopu. Díky tomu nebudete muset při příštím nákupu znovu ověřovat svůj věk, ale bude vám odeslán ověřovací kód na váš mobilní telefon nebo e-mail uvedený v objednávce. Kód následně po vyzvání zadáte při ověření věku a po věření jeho správnosti se tlačítkem snadno vrátíte zpět do svého nákupního košíku, kde dokončíte svůj nákup.

     

    Ověřením svého věku při nákupu přispějete na prevenci a léčbu závislostí dětí. Služba Adulto finančně podporuje programy prevence a léčby závislostí dětí.

    Internetový obchod na kterém jste se rozhodli nakoupit, ověřením věku dodržuje zákon a chrání nezletilé před vlivem návykových látek.

    Jak můžu ověřit svůj věk?

    Pokud už máte vybrané zboží v košíku, zobrazí se vám při dokončení objednávky tlačítko "Ověřit můj věk". Kliknutím na tlačítko dojde k otevření rozcestníku Adulto v novém zabezpečeném okně internetového prohlížeče. Rozcestník vám nabídne dostupné způsoby ověření věku, mezi které patří ověření prostřednictvím Bankovní identity, ověření přihlášením k účtu MojeID a ověření prostřednictvím dokladu totožnosti.

    Jak ověřit věk bankovní identitou?

    Pokud máte k dispozici přístup k internetovému bankovnictví a využíváte jednu z podporovaných bank (Air Bank, Česká spořitelna, ČSOB, Fio banka, Komerční banka, MONETA Money Bank, Raiffeisenbank) vyberte možnost Ověřit věk přes Bank iD. Následně se vám zobrazí seznam podporovaných bank, ze kterého vyberete tu svou. V dalším kroku se do své banky přihlásíte a potvrdíte souhlas s předáním svého data narození službě Adulto. Následuje návrat na rozcestník Adulto, kde je Vám zobrazen výsledek ověření věku a tlačítkem se snadno vrátíte zpět do svého nákupního košíku, kde dokončíte svůj nákup. Ověření prostřednictvím bankovní identity je mimořádně bezpečné a služba Adulto je oficiálním poskytovatelem služby ve spolupráci s bankami.

    Jak ověřit věk službou MojeID?

    Pokud chcete pro ověření věku použít službu MojeID a máte již vytvořen účet MojeID, ve kterém jste ověřili svou totožnost a máte platnou Identitu občana, vyberte možnost Ověřit věk přes MojeID. Následně se vám zobrazí stránka pro přihlášení do služby MojeID. V dalším kroku po přihlášení potvrdíte souhlas s předáním svého data narození službě Adulto. Následuje návrat na rozcestník Adulto, kde je Vám zobrazen výsledek ověření věku a tlačítkem se snadno vrátíte zpět do svého nákupního košíku, kde dokončíte svůj nákup.

    Pokud nemáte svůj účet MojeID můžete si ho založit zde, více informací o ověření totožnosti v účtu MojeID najdete zde.

    Jak ověřit věk dokladem totožnosti?

    Pokud nemáte možnost přihlášení do internetového bankovnictví nebo nemáte bankovní účet vedený u jedné z podporovaných bank, popřípadě pokud jste cizí státní příslušník, můžete ověřit svůj věk dokladem totožnosti, tj. občanským nebo řidičským průkazem vydaným v EU.

    Pokud jste připojeni z mobilního telefonu můžete po kliknutí na Ověřit doklad totožnosti vybrat fotku dokladu z vaší galerie fotografií nebo použít přímo fotoaparát mobilního telefonu k pořízení fotografie dokladu totožnosti. Pokud jste připojeni z počítače můžete buď fotografii dokladu nahrát ze svého počítače nebo ověření odeslat na svůj mobilní telefon, kterým budete moci doklad vyfotit. Pokud jste tedy připojeni z počítače a potřebujete pro nahrání fotografie použít mobilní telefon, klikněte na Zobrazit QR kód pro vyfocení dokladu mobilním telefonem a zobrazený unikátní QR kód načtěte svým mobilním telefonem.

    Při fotografování dokladu nepoužívejte blesk, který by mohl způsobit odlesky a nečitelnost textu na dokladu. Při fotografování dokladu můžete zakrýt svůj obličej, podpis na dokladu i číslo dokladu. Jakmile doklad vyfotíte nebo nahrajete proběhne jeho automatické zpracování systémem, které může trvat 5 - 10 vteřin. Systém zpracování dokladu vám následně zobrazí výsledek ověření a tlačítkem se snadno vrátíte zpět do svého nákupního košíku, kde dokončíte svůj nákup.

    Ověřit doklad totožnosti

    Služba Adulto poskytuje služby ověření věku zákazníka provozovateli e-shopu. Adulto informace o vašem věku nikdy nepředává e-shopu, předáváme jen informaci zda jste nebo nejste starší 18 let. Žádné osobní údaje kromě vašeho data narození služba Adulto neuchovává. V případě opakovananého ověření dokladem totožnosti je v systému Adulto evidováno i vaše telefonní číslo pro zaslání ověřovací SMS zprávy.

    Je ověření bezpečné?

    Ověření věku prostřednictvím služby Adulto je bezpečné.

    Nemusíte posílat své doklady nezabezpečeným emailem ani je poskytovat internetovým obchodům. Adulto je bezpečným prostředníkem, který o vás neuchovává žádné osobní údaje kromě vašeho data narození. Adulto informace o vašem věku nikdy nepředává e-shopu ve kterém nakupujete, předáváme jen informaci zda jste nebo nejste starší 18 let. V případě použití ověření věku prostřednictvím bankovní identity sdílíte s Adulto jen datum vašeho narození. V případě použití ověření věku dokladem totožnosti není váš doklad uchováván a slouží pouze k procesu jeho ověření v reálném čase.

    Bezpečnost je pro nás maximální prioritou, systém Adulto vyvíjí vývojáři, kteří mají bohaté zkušenosti s bezpečností na internetu získané např. při vývoji a provozu telemedicínského řešení VideoDoktor.cz pro lékaře a systémů pro zabezpečený přenos dat pro zdravotní laboratoře a advokátní kanceláře.

    Adulto je partnerem společnosti Bankovní identita, a.s. a členem asociace APEK.

    Víte, že ověřením svého věku při nákupu přispějete na prevenci a léčbu závislostí dětí? Služba Adulto finančně podporuje programy prevence a léčby závislostí dětí.

    Ověření věku - Adulto

    Nonstop informační linka

    Informace o ověření věku Adulto pro zákazníky e-shopu.
    Vytvořil Shoptet | Design Shoptak.cz